سوال هفته


ورود دخترها اکیدا ممنوع

پسرا میخایم با هم روی دخترا رو کم کنیم،هستین؟!!!

هدف خداوند از آفرینش زن ها  چی بود؟

1.
هدف خاصی نبود

2.
گل اضافی بود

3.
نسخه آزمایشی بود

4.
اصلا کار خدا نبود



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت4:26---27 دی 1393
زن شومترین مخلوق خداست ‏،‏ ( ولتر )‏

اوا
ساعت9:52---7 تير 1393
اگه کار خدا نبود پس کارکی بود

نانی
ساعت14:56---28 مرداد 1392
اگ خدانیافریدپس کارننت بودعجبا

سارا
ساعت9:51---1 آذر 1391
میدونی قشنگیه لیاقت چیه؟اینکه همه نمیتونن داشته باشنش

شیوا
ساعت20:34---13 فروردين 1391
سلام لطفا توی کار خدا دخالت نکنین نمیخوام بگم پسرا بدن یا دخترا خوبن ولی باید قبول داشته باشین هر دو شون مکمل هم هستم

فاطمه
ساعت10:46---16 دی 1390
پس چرا نمی پرسید خدا چرا مردا رو آفرید

sara
ساعت11:07---15 دی 1390
سلام وبت واقعا خنده دار بود و قشنگ هر چند من یک دختر هستم اما واقعیتو گفتی خوشحال میشم به وب من هم سری بزنی

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت18:43---25 آبان 1390
رها جون حقا ک گل گفتی ..برو ابجی دارمت زدی تو خال.

raha
ساعت23:01---24 آبان 1390
سلام وبتون خيلي خنده دار بود

درسته من يه دخترم و بايد عصباني ميشدم ولي نه برا چي بايد عصباني بشم

نه طرفداره دخترم نه ضد پسر

يه عقيده دارم اونم اينكه هر دو جنس بهترن هركدوم با ويژگيهاي خودشون

هردو مكمل همديگه هستن نه ضد هم

شما حق دارين اگه ما زنها ارزش خودمون رو حفظ ميكرديم وبه جاي آنجلينا جولي وامثالش حضرت فاطمه (ص) رو الگو قرار ميداديم الان وضعمون اين نبود

بنويس آقا جان هرچه دلت ميخاد بنويس

خلايق هرچه لايق

به من سري بزنين okپاسخ:دمت گرم خیلی باحالی خیییییییییییلی ممنون که بهمون فهش ندادی بازم به ما سر بزن.


کوثر خانومی
ساعت17:53---23 آبان 1390
ای وای خدا خدا

وبتون خیلی خنده داره واقعا خندیدم مطمئنی واسه نوشتن اینا فقط دوتایی فکر کردین دختر تاج سره پسر دم خره

ولی جالبن به ما هم سر بزنید لینکیدمتو

راستی با من بیفتی کم میاری پاسخ: قالبی نداشت صحبت شماباعث دلگرمی ماست حتما مطالب بیشتری درمورد شمادخترا توی وب خواهیم گذاشت راستی دقیقاکجابیفتم کم میارم


مهران
ساعت15:41---20 آبان 1390
هدف خدا از افریدن زن این بود که هیچ مردی به مرگ طبیعی دچار نشه


arezoo
ساعت9:19---18 آبان 1390
خوشی



خوشی



همه چی خوشست



وقتی او را دارم



تنها او را



کافیست



تاوان عشق همینست



دلخوشیهایم را تا ابد میدهم



تا



یک لحظه او را داشته باشم



من او را می پرستم



و به یاد او خوش خواهم ماند



این برایم زندگیست



این برایم آخر دنیاست



تمام هستی ام مال او



او مال من

salam mamnon dustane aziz ke be man sar zadin khushhalam kardin

پاسخ:خواهش بابا کاری نکردیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,ساعت 16:20 توسط سید حسین موسوی| |


Power By: LoxBlog.Com